Nuffnang

Khamis, 28 April 2016

Bagaimana cara buat duit dengan guna google Adsense



Aku tengok ramai betul sekarang ni blogger Malaysia dapat buat duit dengan Google Adsense. Kira macam kerja dari rumah juga lah tu. Aku dulu punya lah payah nak dapat 100 USD. Sampailah aku jumpa dengan panduan yang bagus. ..baru dapat rasa komisen..

Panduan Bagaimana Buat Duit dengan Google Adsense



ni baru betul…

Aku rasa dah ramai orang melayu kita yang peka pasal google Adsense ni. Yelah.. mana tahan dengan harga minyak naik 20 sen lagi.. Punggung pun dah panas kerusi.. Masa aku student UiTM dulu ada juga ternampak Panduan Raja Adsense tulisan shamsuriyadi tapi aku buat tak tahu aje. Paham aje lah student.. sengkek bukan main. Bila aku terjumpa panduan yang PERCUMA baru lah aku tahu betapa nikmatnya kalau dapat komisen Adsense ni. Di bayar dalam USD kot. 

Agak menarik, walaupun blog aku dah 3 tahun tak update dan aku pun dah tak ingat “password” nya lagi tapi tak sangka masih boleh menjana komisen adsense. Cuma “income” tak banyak lah.

TETAPI, kalau korang tengah mencari panduan yang BRUTAL dan ADVANCE gila dengan penuh trik-trik adsense terkini aku ada satu panduan yang rasanya memang cukup sesuai untuk korang baca dan buat itu pun KALAU korang benar-benar serius nak tambah side income melalui blog. Usah risau kerana panduan nih memang ditulis oleh orang yang memang berpengalaman dan sesuai dengan kerja buat Duit internet dengan Google Adsense.


Jana Wang Adsense V 2.5


Panduan ini dah masuk Versi ke 2.5 beb. Dan Ahmad Munawar sememangnya orang terbaik dikalangan terbaik yang layak untuk bercakap tentang google adsense. Dia memang komited gila-gila buat duit dengan google adsense ni. 

Teknik yang diceritakan pun memang aku rasa TIP TOP dan “MOST WANTED” yang memang boleh ditiru dengan mudah. Asal korang memang ada niat nak belajar.

Brader Munawar ni memang ramai yang kenal terutama kaki forum Wangcyber. Kira dia ni Pelopor a.k.a Pioneer google adsense kat Malaysia ni. Ramai anak murid dia dan produk keluaran dia juga dah jadi otai dan kaya raya. Malah, ramai blogger kita dulunya berasal dari Forum Wangcyber. Ada Aman (Amanz.net), Ada brader Reezluv (Fairiz.com), Ada Zul Smartusaha (Smartusaha.com), Ada Sham (RajaAdsense.com), Ada Ammar Zahar (Aztetic.com), Jamal (SifuFBads), Muaz (Tipsptd.com) Gobala Krishnan (Ashadee), Encik Titan (Teknik SEO Merah Jambu) ,Ada Rahman Basri dan ramai lagi lah.. Kalau nak buat list memang tak cukup nak tulis kat sini. 

Boleh kata, kalau korang kenal mana-mana keluaran forum Wangcyber percayalah diaorang semua ni otai-otai belaka dan boleh dipercayai. Ilmu dan teknik yang dikongsi adalah atas dasar pengalaman mereka sendiri. Kalau nak banding teknik aku dengan brader Munawar ni memang jauh giler lah macam langit dengan bumi. 

Haha.. Aku nak dapat 100 Dollar sebulan pun sesak juga.. Dia sengih aje depan laptop boleh dapat lebih lagi. Mungkin sehari kot. Sebabnya program google adsense ni dah macam makanan dia. Yang aku ni kutip saki baki teknik pun dah kenyang.. 

Okeh..

Aku Cuma ada 2 Panduan bagaimana Buat Duit dengan google Adsense yang aku rasa boleh rekomen kat korang untuk dipraktikkan. Sebabnya DUA orang penulis nih memang tahu apa yang diaorang tulis dan memang pakar gila dalam hal google adsense. 

Ilmu yang baik sangat elok dipanjang-panjangkan. Lagi pun gaya brader Munawar ni macam tabligh aje aku tengok.. Ilmu diaorang ni pun mudah korang nak copy paste. Tak guna kalau cikgu HEBAT tapi kedekut ilmu. 

Kalau dah ada yang sudi kongsi ilmu yang mudahkan kerja dan boleh CONFIRM dapat Duit, kita ikut aje saranan diaorang. Kebiasaannya memang boleh DAPAT duit tapi syaratnya kena RAJIN belajar dan berusaha. Rezeki takkan datang bergolek hadap depan muka korang.

Kasar kan bunyinya.. haha

Dah. .....

Boleh lah korang dapatkan 2 Panduan MANTOP tu pada link bawah :
ni income adsense yang menunggu untuk dikeluarkan. Tak sabar nak jumpa Bangla kat Western Union. Boleh terus masuk duit dalam akaun..

Note : main tulis-tulis blog cincai buncai pun boleh dapat income tiap bulan..Kalau tahu cara yang betul

Tiada ulasan:

Catat Ulasan